لإنك من عالم تانى . ولإنك نفسى الوحشانى . وكإنك أمى الوخدانى . من قسوة لتوبة . من شمس الصبح المكتوبة . على خد الفجر الطارح نور . على وطنى المسكون برموشك . على عمرى المسبوغ من لونك . أنا المخلوق أكون كونك ... . صباح الخير على عيونك . . . . . . عاشق أنا ♥♥
0 التعليقات:
إرسال تعليق